Kundeportal fra Falck

Falck styrker kundereisen gjennom vår nye kundeportal. I dialog med flere av våre største kunder har vi avdekket ønsker om en kundeportal som gir våre kunder en bedre administrativ styring av hvordan virksomheten benytter sin bedriftshelsetjeneste (BHT). Stikkord er selvbetjening og alt på ett sted.

Falck Kriseberedskap er alltid bemannet med faglig dyktig personell, som hjelper ansatte og bedrifter ved alvorlige hendelser som ulykker, trusler, ran, vold, alvorlig sykdom, dødsfall m.m

Hvorfor er dette viktig for dine som ansatte?

Full oversikt over samarbeidsplanen

Få en levende, digital versjon av samarbeidsplanen med Bedriftshelsetjenesten. Se alle avtalte mål og aktiviteter på ett sted, tilgjengelig når som helst, slik at du alltid har full kontroll på partnerskapet.

Spor fremdrift og leveranser i sanntid.

Følg med på statusen for alle pågående oppdrag og bestillinger direkte i portalen. Se enkelt hva som er fullført og hva som gjenstår, slik at du alltid er oppdatert uten å måtte etterspørre informasjon.

Total kontroll på kostnader og ressursbruk.

Få en komplett oversikt over ressursbruk og kostnader knyttet til hvert enkelt oppdrag og alle bestillinger gjennom året. Dette gir deg full budsjettkontroll og et tydelig bilde av verdien dere får fra samarbeidet.