Ekspertbistand for arbeidsgivere

Arbeidsrelatert stress er en betydelig utfordring som kan påvirke ansattes helse, trivsel og produktivitet, og i ytterste konsekvens føre til sykefravær. Falck Bedriftshelsetjeneste tilbyr faglig fundert bistand for både å forebygge og håndtere arbeidsrelatert stress i din organisasjon.

Hvorfor er dette viktig for deg som ansatt?

Minimere tap av produktivitet og dårlig trivsel forårsaket av langvarig eller gjentakende sykefravær

Får nye perspektiver og fagkompetanse til å løse komplekse sykefraværsutfordringer

Styrker arbeidsevnen, forbedre livskvaliteten og skape en mer stabil arbeidsstyrke

Hva innebærer Ekspertbistand for arbeidsgiver?

Spesialisert veiledning og kartlegging

Tjenesten tilbyr målrettet veiledning fra Falck-eksperter og bruker kvalitetssikrede verktøy for å kartlegge den ansattes situasjon

Arbeidsplassvurdering

En del av tjenesten er en grundig vurdering av arbeidsplassen for å identifisere faktorer som påvirker arbeidsevnen

Rapportering og anbefalinger

Falck utformer en rapport med konkrete anbefalinger som sendes til arbeidsgiver og Nav for videre oppfølging