Rask og mer effektiv respons:
Som kunde vil du nå oss hele døgnet og hele året, 24/7/365, på vårt nye telefonnummer til krise- og beredskapstjenesten. Det gis psykososial krisebistand til ansatte, ledere og arbeidsmiljøer. Vi gir raskt tilgang til støtte og rådgivning for både ledere og ansatte ved alvorlige hendelser. Falck har et dedikert team bestående av helsepersonell med spesialkompetanse på krisehåndtering som står klar til å bistå våre kunder når behovet er der.
Informer organisasjonen
Vi ber derfor alle våre kunder og samarbeidspartnere om å:
- Oppdatere kontaktlister med det nye nummeret
- Informere relevante personer i organisasjonen om nummerendringen
For å sikre en smidig overgang, vil vi være tilgjengelige på både det gamle og det nye nummeret frem til 01.03.2025. Dette betyr at du kan bruke begge numrene ved krisehenvendelser i denne overgangsperioden.
Tilgang til krise- og beredskapstjenesten
Alle våre kunder har tilgang til tjenesten. Vi gjør oppmerksom på at det er egne takster for bruk av tjenesten.
Opplæring
Falck tilbyr opplæring i psykologisk førstehjelp, bistår i arbeidet med risikovurdering og beredskapsplaner, prosedyrer og rutiner.
Har du spørsmål eller trenger mer informasjon, er det bare å ta kontakt med oss.